نعره های خاموش

نعره های خاموش

ناشناسی بی کس/ نیمه شب هم حتی/ اگر از کوچه ی تنهایی قلبم گذرد/ عطر بدرود و درودش سالی/ در دلم خواهد ماند/ تو که دیریست در این کوچه اقامت داری.

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 52510
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 222
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


حق با توست .....

این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند

زیبایی هایش را بیرون بکشد

تلخی هایش را صبر کند

 آدم های امروز، دوستی های کنسروی می خواهند

یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون

و هی لبخند بزند و بگوید حق با توست

 



نظرات شما عزیزان:

مستانه
ساعت8:52---28 خرداد 1392
من دیگر نمی‌توانم بگویم:

در زندگی خیر ندیده‌ام

حالا که تو را دیده‌ام!


مستانه
ساعت9:21---26 خرداد 1392
روبراهم..

روبراهم عزیزترین!

تا تو هستی و خیال تو!

تا تو هستی که صدایم بزنی و چیزی توی دلم فرو بریزد ،

تا توهستی که به دغدغه هام رنگ آرامش بزنی ،

تا تو هستی که دلم را گرم کنی،

روبراهم.. !




مستانه
ساعت9:20---26 خرداد 1392
خیل بسته ام به درختان کهنسال مقدس..

که بمانی..

که بمانی..!!

مگر چند تا (تو) دارم ؟؟


مستانه
ساعت9:19---26 خرداد 1392
خیل بسته ام به درختان کهنسال مقدس..

که بمانی..

که بمانی..!!

مگر چند تا (تو) دارم ؟؟


newsha.b
ساعت14:01---2 خرداد 1392
واووووووووووووووو خدای من چه وبلاگ نایسی داری منم یه وبلاگ دارم به پای وبلاگ تو نمیرسه ولی خوشحال میشم یه سری بهش بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: مرتضی تاريخ: پنج شنبه 2 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to morteza88.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com